Rindal skytterlag
Lars O. Løseths minnestevne - og feltskyting om to vandrepokaler
Denne helga arrangerte Rindal skytterlag Lars O. Løseths minnestevne, med etterfølgende feltfinale, der deltakerne skjøt om to vandrepokaler.
Etter selve stevnet var det altså finaleskyting på to vandrepokaler som skytterlaget har hatt i forbindelse med «Rindalsfelten», et stevnearrangement som laget har avsluttet. Begge pokalene ble vunnet av Edvin Aamodt fra Orkla skytterlag.
Klasse 3-5 i Lars O. Løseths minnestevne ble vunnet av Anita Jære fra Rennebu skytterlag med 346(17*) poeng, foran Karen Snekvik, Surnadal skytterlag med 345(16*) og Guro Øie Bævre fra Bæverdalen skytterlag med 344(17*) poeng.
Ola Magnus Stenberg fra Surnadal skytterlag vant klassen eldre rekrutt med imponerende 350(26*) poeng!
Mons Otnes fra Surnadal skytterlag vant klasse V55 med 347(13*) poeng.