ANNONSE:
Husk SOS i kveld 25.juni
Husk SOS nå i kveld 25 juni kl 19.00 .
Tenkte jeg skal lage kremet pastasalat og focaccia . Kanskje det blir med noe søtt til kaffen også . Så håper dere kommer til et trivelig og sosialt treff 😊
Ta med en nabo , venner eller slekt til Lomundaln denne kvelden for her blir det høy kosefaktor 😉