ANNONSE, LEDIG STILLING:

Konsulent arkiv og personal - inntil 100% fast stilling

Vi søker etter en ny medarbeider i inntil 100% stilling, som får ansvar for arkiv- og personaloppgaver.

Stabsenheten har i tillegg til arkivtjenesten ansvar for kundemottak, lønn, økonomi og politiske sekretariat. Enheten skal også ha ansvar for personaloppgaver, i samarbeid med personalsjefen.

Vi ønsker oss en utviklingsorientert person med bred kunnskap om offentlig forvaltning, gjerne innenfor elektroniske saks-/arkivløsninger, har erfaring med personalarbeid og god kompetanse innen IKT.

Arbeidsoppgaver

  • Daglige rutiner i arkivdanning
  • Kvalitetssikring og utvikling av arkivtjenesten
  • Saksbehandling og kvalitetssikring av personaloppgaver
  • Holde deg oppdatert, og følge opp gjeldende lov og avtaleverk
  • Integrasjon mellom fagsystemer
  • Utforming og implementering av planer, retningslinjer og interne rutiner i samarbeid med kolleger
  • Brukerstøtte og opplæring internt i kommunen

Stillingens innhold og arbeidsoppgaver kan tilpasses den aktuelle søkerens bakgrunn og kompetanse. Andre arbeidsoppgaver kan tillegges stillingen innenfor enhetens arbeidsområder i tråd med kommunens behov.

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning
  • Dokumentert relevant erfaring kan kompensere for krav til utdanning
  • Erfaring fra offentlig forvaltning og bruk av gjeldende lovverk
  • Gode digitale kunnskaper er nødvendig. Kjennskap til saksbehandlingssystemer- og arkivsystemer en fordel.
  • Kjennskap til arkiv- og personalarbeid vil være en fordel
  • Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk

Vi vektlegger personlige egenskaper

  • Du viser interesse, engasjement og profesjonelle ferdigheter for fagområdet
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Evner å være løsningsorientert og fleksibel
  • Du liker å ta ansvar og få nye utfordringer
  • Har stor arbeidskapasitet, og kan jobbe selvstendig og strukturert
  • Er en god formidler og rådgiver, både skriftlig og muntlig
  • Er positiv, omgjengelig og viser et godt humør

Vi tilbyr

  • Meningsfylt arbeid og faglige utfordringer
  • Godt arbeidsmiljø og kompetente kolleger
  • Ansettelse på kommunale vilkår, og lønn etter kvalifikasjoner og ansiennitet
  • God pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring

Vi ønsker at du oppgir referanser i søknaden. Søkere som er aktuelle for stillingen inviteres til intervju.

Vi ønsker et mangfold av ansatte og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke. Rindal kommune lager offentlig søkerliste. Du kan søke om unntak fra søkerlisten.

Søknadsfrist 27.06.21

Les mer og søk på Rindal kommune sin hjemmeside.